Contact Info / Websites

All 6 audio Reviews


An Unconventional Tempest An Unconventional Tempest

Rated 5 / 5 stars

damn lol

I have mad respect for you! haha great job on the 8 string


HappyHomicide responds:

Thanks dude! This song is B standard on a 7 though


Kami | Park Avenue Kami | Park Avenue

Rated 5 / 5 stars

I gotta hand it to ya

you know how to make real hip hop brotha. sounds dope


Kamikazi1 responds:

Thanks man good to hear from ya


Kami | Blazed in a Daze Kami | Blazed in a Daze

Rated 5 / 5 stars

Man

i'm lovin the sweet flow bra


Kamikazi1 responds:

Glad you like it brothaaa


Kami | Irish creme Kami | Irish creme

Rated 5 / 5 stars

Like the name cous haha

soundin fraish


Kamikazi1 responds:

Thanks homie


Kami | Tha Gloomz Kami | Tha Gloomz

Rated 5 / 5 stars

damn son

sounding good corn bread


Kamikazi1 responds:

corn bread is always gud boss


Vict0ry Vict0ry

Rated 5 / 5 stars

Fly beats home boy holla

man this shit is like flabagasten turkeywaffles on a hot summa day B
holla


People find this review helpful!